belllyy

Alla inlägg under september 2011

Av bell - 30 september 2011 17:55

är helgen som jag längtat efter här. en helg i en stu  ga helt ensam med världens bästa människa! har inte längtat såhär mycket efter någonting någongång i hela mitt liv! det känns så bra när jag vet att jag har varit med honom det senaste året. han har förändrat mig helt och hållet. till det bättre. jag ser upp till fler, är starkare inombords, har medkänsla och är äntligen nöjd över mig själv. det finns ingen bättre än min älskade pojke! han är så jävla bra så det är inte sant! 

ligger just nu på soffan med världens huvudvärk och väntar på att mormor ska komma. ska nämligen till stugan med saker innan pojken kommer. han har ju match, så han kommer mot kvällen..  men jag får väl göra det extra mysigt då! 
   

Av bell - 28 september 2011 16:22

”Vi snor en bil, åker söderut, om vi stannar här, ja, då är vi slut”

 

Av bell - 27 september 2011 20:10

när jag säger att vi gick vidare med skollaget i skolfotbollsturneringen! eller vad det heter.. kändes skönt att ha övertaget hela matchen mot mockfjärd, med tekniken och bollinnehavet. tror dom fick ett eller två anfall på hela matchen.. nöjd! & just det, pojkarna gick också vidare!! tzihihih

 

har gjort klart souppgiften nu idag, har pluggat fysik, engelska och svenska också. ska ringa min fina nu, och lägga mig i sängen för en lång natts sömn! och hoppas verkligen att det ramlar in ett sms om att jag har fått paket  


-

Av bell - 26 september 2011 21:35

den natt du kan sova med ett trasigt hjärta, den natt är också du trasig

Av bell - 25 september 2011 12:02

Imorgon spelar jag min absolut sista fotbollsmatch utomhus för säsongen! För då ska jag nämligen till  Mockfjärd och spela fotboll med skollaget och hoppas för hela mitt hjärta att vi spöar äckelmockfjärd iallafall. Den andra skolan var det skitsamma med. 

Alldeles strax ska jag till Vanåvallen för lagfotografering med u-lag och damlag som jag nämde igår. Har även funderat på nästa säsong redan nu, och för mig så blir det damlagsspel eller så spelar jag med pojkarna. Kanske tillochmed blir både och! 

     

äntligen åker nummer 3 på igen!

<3!

Av bell - 24 september 2011 22:15

  Hemma från Äppelbo!! Har ätit kebabrulle och hunnit med att facebooka lite efter det. Nu väntar planering, gitarrspelning och sängen! Imorgon blir det Vansbro för lagfotografering för damlaget och u-laget! Känner mig riktigt pepp på det! Sen ska jag tvinga hit min fina moster så att vi kan beställa ******** ;) Ska hinna med en fika också! puss / i

Av bell - 24 september 2011 13:25

stora killtester

Jag gillar hår som är..
[x] Brunt
[x] Blont
[ ] Rött
[x] Svart
[ ] Färgat i en galen färg - 


Jag faller för ögon som är..
[x] Blåa
[ ] Gröna
[x] Bruna
[x] Bakom glasögon
[ ] Drogade - 
[  ] I linser som är onaturliga - 

[/] Stora
[x] Normalstora
[/] Små - 
[ ] Som blinkar flörtigt


Jag gillar killar som är..
[X] Långa - 
[x] Lika långa som mig 
[ ] Kortare än mig - 
[ ] Blyga - inte för blyga :o
[/] Vältränade - 
[x] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla 
[ ] Playiga - 
[ ] Beroende av sin dator 
[X] Fotbollsspelare
[x] Ishockeyspelare
[ ] Orienterare
[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[ ] STÄNDIGT är på gymmet 
[ ] Nazister 


Det är snyggt när killar..
[ ] Har tatueringar över hela kroppen.
[/] En liten tatuering.
[/] Piercing i ögonbrynet
[ ] Använder speedos - 
[ ] Snaggar sig. 
[ ] Har längre hår än mig - 
[ ] Inte rakar sitt ansikte - 
[x] Rakar - inte benen
[/] Använder kajal -
[/] Alltid har keps på sig
[ ] Har märkeskläder
[ ] Är modenörd - 
[/] Har häng 


Detta säger allt om en kille..
[x] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[x] Hans leende
[x] Hur ofta han är med kompisar


Det är gulligt när killar..
[X] Ringer ofta
[/] Smsar nån stop -
[/] Är svartsjuka - inte för mycket asså :o
[/] Ger mig små presenter
[/] Lyssnar på Britney Spears
[/] Gråter till filmer 
[ ] Pratar om giftemål och barn
[ ] Totalt skiter i sina betyg - 
[x] Kan sjunga riktigt bra - 
[x] Skriver egna låtar
[ ] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[ ] Slåss för mig - JA!


Detta står jag  ut med..
[x] Kaxiga killar
[x] Blyga killar
[ ] Killar som slår ner folk
[ ] Nasister
[ ] Överbeskyddade killar
[x] Sportnördar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar
[x] Killar som spelar Wow 
[xxxxxxxxxxxx] Homofober
[x] Killar som kör moppe
[ ] Killar som är i stallet
[/] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[/] Killar som super sig packade varje helg
[ ] Killar som röker och snusar 

Av bell - 24 september 2011 12:56

jag vill ha godis, kladdkaka, snickers, pengar, en ny säng och en filmnatt! ^

   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards